Адміністративні послуги

Інфорамція оновлена 22.01.2018

Відділ організації діяльності центру надання адміністративних послуг апарату Роменської районної державної адміністрації

Адреса центру надання адміністративних послуг при Роменській районній державній адміністрації: 42000, Сумська область, м. Ромни, б-р Свободи, 1

Телефон/факс: (05448) 5-31-27, Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Керівник центру: начальник  відділу –  адміністратор Габрелян Алла Миколаївна, кабінет № 7, телефон/факс: (05448) 5-31-27, тел.: (054277) 6500

Адміністратори центру:

Маслак Юлія Миколаївна, тел.: (054277) 6501

Солдатенко Тетяна Володимирівна,  тел.: (054277) 6502

Штанько Оксана Вікторівна,  тел.: (054277) 6503

Графік роботи

центру надання адміністративних послуг при Роменській районній державній адміністрації

Понеділок: 8.00 – 17.15                                 Четвер:     8.00 -  17.15

Вівторок:   8.00 – 20.00                                  П’ятниця:  8.00 – 16.00

Середа:    8.00 – 17.15                                  Субота, неділя: вихідний

Графік прийому суб’єктів звернень

щодо отримання адміністративних послуг у центрі надання адміністративних послуг при Роменській районній державній адміністрації

Понеділок: 8.00 – 16.00                                  Четвер:     8.00 -  16.00

Вівторок:   8.00 – 18.00                                   П’ятниця:  8.00 – 15.00

Середа:    8.00 – 16.00                                   Субота, неділя: вихідний

Центр працює без перерви на обід

 

ДО 600 ЦНАП ОТРИМАЮТЬ ПІДТРИМКУ В РАМКАХ ПРОГРАМИ «U-LEAD З ЄВРОПОЮ»

Розпочався перший раунд відбору учасників Фази Впровадження напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою». Учасники Програми отримують допомогу на створення або модернізацію центрів надання адміністративних послуг у громадах

Пріоритетним завданням Програми залишається підтримка створення ЦНАП в ОТГ та в громадах, які перебувають у процесі об’єднання. Долучитися до участі можуть й територіальні громади сіл, селищ та міст з кількістю мешканців від 5 до 50 тисяч. Також є опція спільної заявки.

 

ФАХІВЦІВ З НАДАННЯ АДМІНПОСЛУГ ЗАПРОШУЮТЬ ДО ЛИТВИ ЗА ДОСВІДОМ

У литовському Вільнюсі відбудеться українсько-литовський семінар «Удосконалення системи комунікацій як фактор розвитку кадрового потенціалу органів державного управління у сфері надання адміністративних послуг»

З 12 по 16 лютого у Вільнюсі за підтримки Посольства Литви в Україні відбудеться семінар, який має на меті актуалізувати питання розвитку і вдосконалення системи комунікацій, навичок організації надання адміністративних послуг посадовими особами держадміністрацій, органів місцевого самоврядування.

МІНРЕГІОН ОПУБЛІКУВАВ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО СТВОРЕННЯ СУЧАСНИХ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ В УКРАЇНІ

На офіційному сайті Державного фонду регіонального розвитку (ДФРР) Мінрегіону розміщено рекомендації для місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо реалізації проектів сучасних сервісних центрів з надання адміністративних послуг в Україні

«Якісна послуга на рівні громади, в тому числі й адміністративна послуга – одне з головних завдань секторальної децентралізації. Сучасні сервісні центри – це обличчя влади на місцях. На сьогодні в Україні створено понад 700 ЦНАПів, близько 40 – в ОТГ», – зазначив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Геннадій ЗУБКО.

ВІДТЕПЕР ЗАРЕЄСТРУВАТИ БІЗНЕС В УКРАЇНІ МОЖНА ОН-ЛАЙН

01 березня Міністерство юстиції та Державне агентство з питань електронного урядування презентували нові електронні послуги у сфері державної реєстрації

Нові електронні сервіси представлені для фізичних осіб-підприємців: державна реєстрація фізичної особи-підприємця, внесення змін до відомостей, включення відомостей до реєстру та припинення підприємницької діяльності. Для юридичних осіб: державна реєстрація створення юридичної особи та включення відомостей до реєстру.