Адміністративні послуги

Інформація оновлена 05.02.2020

Відділ з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації Роменської районної державної адміністрації

Адреса центру надання адміністративних послуг при Роменській районній державній адміністрації: 42000, Сумська область, м. Ромни, б-р Свободи, 1

Телефон/факс: (05448) 5-31-27, Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Адміністратори центру:

Солдатенко Тетяна Володимирівна,  тел.: (054277) 6502

Штанько Оксана Вікторівна,  тел.: (054277) 6503

Графік роботи

центру надання адміністративних послуг при Роменській районній державній адміністрації

Понеділок: 8.00 – 17.15                                 Четвер:     8.00 -  17.15

Вівторок:   8.00 – 20.00                                  П’ятниця:  8.00 – 16.00

Середа:    8.00 – 17.15                                  Субота, неділя: вихідний

Графік прийому суб’єктів звернень

щодо отримання адміністративних послуг у центрі надання адміністративних послуг при Роменській районній державній адміністрації

Понеділок: 8.00 – 16.00                                  Четвер:     8.00 -  16.00

Вівторок:   8.00 – 18.00                                   П’ятниця:  8.00 – 15.00

Середа:    8.00 – 16.00                                   Субота, неділя: вихідний

Центр працює без перерви на обід

 

З 1 ЧЕРВНЯ НА СУМЩИНІ ЗАПРАЦЮЄ ЕЛЕКТРОННИЙ СЕРВІС «ЄМАЛЯТКО»

Проєкт «єМалятко» надасть можливість отримати 10 послуг держави, пов’язаних із народженням дитини, за однією електронною заявою одразу в пологовому будинку. Передбачено зменшення кількості необхідних візитів з 11 до 0, а кількості документів, що вимагаються, – з 37 до 1.

Підготовча робота щодо початку реалізації цього проєкту на Сумщині триватиме до 31 травня 2020 року, запуск послуги заплановано з 1 червня 2020 року. В Україні  буде під’єднано 1760 точок (ЦНАП, пологових будинків). Перенавчання адміністраторів відбудеться протягом цього тижня.

НА ПОРТАЛІ «ДІЯ» МОЖНА ОТРИМАТИ 27 ПУБЛІЧНИХ ПОСЛУГ ОНЛАЙН

Міністерство цифрової трансформації запустило у відкритий доступ портал державних послуг «Дія»

На порталі «Дія» можна буде отримати 27 публічних послуг онлайн, зокрема - відкрити ФОП, внести зміни в нього або закрити; оформити довідку про несудимість; допомогу при народженні дитини; щомісячне відшкодування вартості послуг з догляду за дитиною до трьох років; подати позов до суду; отримати послуги, пов'язані з документами водія; оформити низку ліцензій, дозволів; отримати виписки з реєстрів або отримати інші державні послуги.

УВАГА!!! ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПРИ РОМЕНСЬКІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ!

Відділ з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації Роменської районної державної адміністрації тимчасово призупиняє прийом громадян з питань надання адміністративних послуг до закінчення дії карантину або до поліпшення епідеміологічної ситуації, з метою запобігання поширенню корона вірусу

Видача раніше поданих документів, оформлення та видача паспорта громадянина України та вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку здійснюватиметься в обмеженому режимі

ПОНАД 3,3 МЛН ГРН НАДІЙШЛО ДО БЮДЖЕТІВ СУМСЬКОГО РЕГІОНУ У ПОТОЧНОМУ РОЦІ ЗА НАДАНІ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ У СФЕРІ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН

Головним управлінням Держгеокадастру у Сумській області надано 527 777 адміністративних послуг громадянам та юридичним особам

Переважну більшість адмінпослуг (492 038) надано на безоплатній основі. Найбільш поширені запити стосувались видачі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (172 279), державної реєстрації земельних ділянок (78 751), виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру (76 032), видачі витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки (68 832).