ЖИТЕЛІ СУМЩИНИ МОЖУТЬ ЗВЕРНУТИСЯ З БУДЬ-ЯКИХ ПРОБЛЕМНИХ ПИТАНЬ НА БЕЗОПЛАТНІ ТЕЛЕФОННІ «ГАРЯЧІ ЛІНІЇ» АБО ПО ПРАВОВУ ДОПОМОГУ

Під час апаратної наради в облдержадміністрації, де підіймалися питання щодо роботи із зверненнями громадян, черговий раз нагадали жителям Сумщини, що вони мають можливість з усіх без виключення проблемних питань звертатися на телефонні «гарячі лінії» або за отриманням безоплатної правової допомоги

Найбільша кількість звернень громадян стосується житлових субсидій або соціальної допомоги. З цих питань працює «гаряча лінія» (0542) 77-99-55. Також у разі порушення процедури надання субсидій можна звертатися за телефоном 0-800-50-27-57. Жителі м. Суми та Сумського району з усіх інших проблемних питань можуть звертатися до Сумського обласного контактного центру за телефоном (0542) 66-33-77,  для жителів Сумської області – 0-800-301-501. Урядова «гаряча лінія» працює за номером 1545.

«Гаряча лінія» Сумського обласного контактного центру працює з 8.00 до 18.00 з понеділка по п’ятницю. За цим телефоном  можна звертатися  з питань всіх видів соціальної допомоги та соціальних послуг, а також з інших проблемних питань.

Урядова «гаряча лінія» за номером 1545 працює з 8.00 до 21.00 з понеділка по п'ятницю, в суботу з 8.00 до 19.00.

На всі номери телефонів «гарячої лінії» дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонів абоненти сплачують відповідно до тарифів оператора мобільного зв'язку.

Про отримання безоплатної правової допомоги детальніше ТУТ.