ПРОВЕДЕННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ ОБ’ЄКТІВ СПОРТИВНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ
Сьогодні, 21 липня, під головуванням першого заступника голови Роменської районної державної адміністрації Володимира ТАТАРІНОВА, відбулася робоча нарада за участі спеціалістів відділу освіти, культури, молоді, спорту та охорони здоров’я Роменської районної державної адміністрації з питання проведення інвентаризації об’єктів спортивної інфраструктури на території Роменського району
«На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 4 листопада 2020 р. № 1089 «Про затвердження Стратегії розвитку фізичної культури і спорту на період до 2028 року» та п. 42 Плану заходів на 2021 – 2022 роки щодо реалізації першого етапу Стратегії розвитку фізичної культури і спорту на період до 2028 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 3 березня 2021 р. № 163-р «Про затвердження плану заходів на 2021-2022 роки щодо реалізації першого етапу Стратегії розвитку фізичної культури і спорту на період до 2028 року» до 1 вересня 2021 року структурні підрозділи за напрямом молоді та спорту міської, селищних, сільських рад Роменського району повинні провести інвентаризацію об’єктів усієї спортивної інфраструктури на території своїх громад для визначення її наявності, технічного стану, рівня доступності, та заповнити бланк паспорту на фізкультурно-оздоровчу або спортивну споруду та бланк облікової картки площинної споруди (спортивні майданчики, футбольні поля)», - зазначив Володимир ТАТАРІНОВ.
Після інвентаризації всі спортивні споруди будуть внесені до Єдиного електронного всеукраїнського реєстру спортивних споруд.
«Єдиний електронний всеукраїнський реєстр спортивних споруд створено з метою поширення інформації про спортивні споруди (об’єкти, їх адреси, телефони, тощо) та відповідні послуги, що надаються громадянам, представникам органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій», - зазначила начальник відділу освіти, культури, молоді, спорту та охорони здоров’я Роменської районної державної адміністрації Марина СУШКО.