Реформування ЖКГ

Інформація оновлена 05.02.2020

ЩОДО ПІДГОТОВКИ ДО ОПАЛЮВАЛЬНОГО ПЕРІОДУ 2020-2021

З метою належної та своєчасної підготовки теплових мереж, теплових пунктів і місцевих систем опалення, вентиляції та гарячого водопостачання (далі  – ГВП) до роботи в опалювальному періоді 2020 – 2021 років, попередження відмов у системах теплоспоживання під час проходження опалювального періоду Держенергонагляд нагадує про необхідність виконання заходів згідно з вимогами Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду (далі – ППТГдоОП), затверджених спільним наказом Міністерства палива та енергетики України і Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 № 620/378, а саме:

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СПОЖИВАЧІВ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЄЮ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ВЧАСНИХ РОЗРАХУНКІВ ЗА КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ

Для забезпечення стабільного електропостачання та збалансованої роботи енергетичних ринків громадянам необхідно вчасно розраховуватись за отримані комунальні послуги. Адже, незважаючи на пандемію вірусу COVID-19 та запровадження в Україні карантину, виробники та постачальники електроенергії продовжують працювати у штатному режимі та забезпечувати населення електроенергією

Обов’язок оператора системи розподілу – забезпечити споживачів електропостачанням, а обов’язок споживачів – своєчасно оплатити ці послуги через постачальника електричної енергії.

ЗАДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ ПОШИРЕННЮ COVID-19 КОРИСТУЙТЕСЬ ПУБЛІЧНИМИ ПОСЛУГАМИ ОНЛАЙН, – ДЕРЖЕНЕРГОНАГЛЯД

В сучасних умовах поширення коронавірусу, карантину та режиму надзвичайної ситуації закликаємо громадян користуватись публічними послугами дистанційно, оскільки надати показники лічильників, оплатити комунальні послуги тощо можна онлайн

Оператори системи розподілу електричної енергії (ОСР) в усіх регіонах країни припинили доступ відвідувачів до центрів обслуговування клієнтів та інформаційно-консультаційних центрів на період дії карантину. Такі дії зроблено на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про запобігання та поширення на території України коронавірусу COVID-19». Обслуговування споживачів ОСР відбувається дистанційно: за допомогою колцентрів та електронних сервісів. 

ПИТАННЯ ПОВОДЖЕННЯ З ТВЕРДИМИ ПОБУТОВИМИ ВІДХОДАМИ ОБГОВОРЕНО В РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ

Заступник голови Роменської районної державної адміністрації Інна НАУМОВА провела нараду спільно з начальником відділу житлово-комунального господарства, інфраструктури та захисту довкілля Роменської районної державної адміністрації Оленою ГРЕБЕНЮК, на якій розглядалося питання щодо впровадження в Роменському районі роздільного збирання ТПВ за окремими компонентами включаючи сортування побутових відходів, з метою подальшого перероблення та утилізації

Були запрошені директор комунального підприємства «Архітектурно-планувальне підприємство» Роменської районної ради Сумської області  Микола ГРЕК та сільські голови, які проінформували про їхню роботу в цьому напрямку на наступний рік.