Адміністративні послуги

Інформація оновлена 02.09.2019

Відділ організації діяльності центру надання адміністративних послуг апарату Роменської районної державної адміністрації

Адреса центру надання адміністративних послуг при Роменській районній державній адміністрації: 42000, Сумська область, м. Ромни, б-р Свободи, 1

Телефон/факс: (05448) 5-31-27, Email: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Керівник центру: начальник  відділу –  адміністратор Габрелян Алла Миколаївна, кабінет № 7, тел./факс: (05448) 5-31-27, тел.: (054277) 6500

Адміністратори центру:

Солдатенко Тетяна Володимирівна,  тел.: (054277) 6502

Штанько Оксана Вікторівна,  тел.: (054277) 6503

Графік роботи

центру надання адміністративних послуг при Роменській районній державній адміністрації

Понеділок: 8.00 – 17.15                                 Четвер:     8.00 -  17.15

Вівторок:   8.00 – 20.00                                  П’ятниця:  8.00 – 16.00

Середа:    8.00 – 17.15                                  Субота, неділя: вихідний

Графік прийому суб’єктів звернень

щодо отримання адміністративних послуг у центрі надання адміністративних послуг при Роменській районній державній адміністрації

Понеділок: 8.00 – 16.00                                  Четвер:     8.00 -  16.00

Вівторок:   8.00 – 18.00                                   П’ятниця:  8.00 – 15.00

Середа:    8.00 – 16.00                                   Субота, неділя: вихідний

Центр працює без перерви на обід

 

ФАХІВЦІ ЮСТИЦІЇ СПІЛКУВАЛИСЯ З ЖИТЕЛЯМИ РОМЕНЩИНИ ПРО ПРОТИДІЮ ПОРУШЕННЯМ НА ВИБОРАХ

Реалізуючи всеукраїнську правопросвітницьку кампанію «Я МАЮ ПРАВО ГОЛОСУ!», спеціалісти юстиції Сумщини спілкувалися з громадянами щодо особливостей виборчих прав та виборчих процедур

У центрі надання адміністративних послуг при Роменській районній державній адміністрації фахівці юстиції спілкувалися з відвідувачами з зазначеної теми та роздавали інформаційні матеріали, в яких покроково описується процес виборів, у тому числі щодо протидії порушенням на виборах.

ЗАЯВКИ ВІД 13 ОТГ ТА МІСТ СУМЩИНИ ПОПЕРЕДНЬО ВІДІБРАНО ДО УЧАСТІ У РАУНДІ 3 ФАЗИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМИ «U-LEAD З ЄВРОПОЮ» ДЛЯ СТВОРЕННЯ ЦНАПІВ

Більше 300 заявок з 22 областей України подано до участі у раунді 3 фази впровадження програми «U-LEAD з Європою», напрям з покращення якості надання адмінпослуг для населення

До 28 лютого Комісія з оцінювання заявок у складі представників Мінрегіону, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, SIDA (Шведське Агентство з питань міжнародної співпраці та розвитку) та представників Програми визначить до 150 громад, які будуть відвідані експертами Програми.

ЦНАП ПРАЦЮЄ, ЩОБ ЖИТЕЛЯМ РАЙОНУ БУЛО КОМФОРТНО

Центр надання адміністративних послуг при Роменській районній державній адміністрації діє з червня 2012 року. ЦНАП – робочий орган, через який можна отримати адміністративні послуги за принципом «єдиного вікна»

«Основними пріоритетами у роботі ЦНАПу є відкритість, прозорість, оперативність, ліквідація посередницьких послуг. За п’ять з половиною років діяльності ЦНАП прийняв більше 50 тисяч суб’єктів звернень», – зазначила начальник відділу організації діяльності центру надання адміністративних послуг – адміністратор апарату Роменської районної державної адміністрації Алла ГАБРЕЛЯН.

ДО 600 ЦНАП ОТРИМАЮТЬ ПІДТРИМКУ В РАМКАХ ПРОГРАМИ «U-LEAD З ЄВРОПОЮ»

Розпочався перший раунд відбору учасників Фази Впровадження напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою». Учасники Програми отримують допомогу на створення або модернізацію центрів надання адміністративних послуг у громадах

Пріоритетним завданням Програми залишається підтримка створення ЦНАП в ОТГ та в громадах, які перебувають у процесі об’єднання. Долучитися до участі можуть й територіальні громади сіл, селищ та міст з кількістю мешканців від 5 до 50 тисяч. Також є опція спільної заявки.