ВЧИТЕЛІ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я УДОСКОНАЛЮЮТЬ СВОЮ ПРОФЕСІЙНУ МАЙСТЕРНІСТЬ

Сьогодні в процесі бурхливого розвитку освіти, у ході запровадження компетентнісно орієнтованого навчання виникає потреба по-новому подивитися на сучасний урок, на його структуру, форми, технології проведення

«Сучасний урок з основ здоров’я вже не можна уявити собі без проведення тренінгів. Під час тренінгу створюється неформальне, невимушене спілкування, яке відкриває перед групою безліч варіантів розвитку та розв'язання проблеми, заради якої вона зібралася. Як правило, учасники в захваті від тренінгових методів, тому що ці методи роблять процес навчання цікавим, не обтяжливим», – зазначила, відкриваючі семінар, методист методичного кабінету відділу освіти Роменської районної державної адміністрації Віра НЕМЧЕНКО.

Учасники семінару-тренінгу ознайомились із тренінговими методами навчання для формування соціальної і здоров’язбережної компетентності, вибірково відпрацювали уроки-тренінги для учнів 5 – 9 класів за курсом «Вчимося жити разом», розвивали уміння виконувати нові функції вчителя – фасилітатора, коуча, тьютора, модератора в індивідуальній освітній траєкторії учня.

Вчитель основ здоров’я Наталія БАНДУРА Коржівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Роменської районної ради Сумської області застосувала ігрові та інтерактивні форми роботи з педагогами. Всі учасники поділилися власним досвідом організації та проведення тренінгового заняття.

При підведенні підсумків педагоги відзначили доцільність проведення на уроках активних форм роботи з елементами тренінгу, їх практичну значимість для подальшого використання в освітньому процесі.