Веб-сторінки ліквідованих РДА

ВИПЛАТА ОДНОРАЗОВОЇ МАТЕРІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ОСОБАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ, ДІТЯМ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА НЕПРАЦЮЮЧИМ МАЛОЗАБЕЗПЕЧЕНИМ ОСОБАМ

Згідно постанови Кабінету Міністрів від 12 квітня 2017 р. № 256 «Деякі питання використання коштів державного бюджету для виконання заходів із соціального захисту дітей, сімей, жінок та інших найбільш вразливих категорій населення» на одноразову грошову допомогу мають право особи з інвалідністю, діти з інвалідністю та непрацюючі малозабезпечені особи, які отримують пенсію та/або державну соціальну допомогу, якщо розмір таких виплат у місяці, що передує місяцю звернення, не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність

Суми прожиткового мінімуму на 2022 рік встановлені Законом України "Про Державний бюджет України на 2022 рік" становлять для осіб, які втратили працездатність:

  • з 1 січня - 1934 гривні;
  • з 1 липня - 2027 гривень;
  • з 1 грудня - 2093 гривні.

Одноразова грошова допомога надається у разі тривалої хвороби, смерті близьких родичів, стихійного лиха та інших особливих обставин особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам, які отримують пенсію або державну соціальну допомогу.

Непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю для отримання допомоги необхідно звернутися до органу соціального захисту населення, або до центру надання адміністративних послуг на початку 2023 року.

Для отримання допомоги непрацюючі малозабезпечені особи подають наступні документи: особиста заява, копія паспорта, копія пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги, копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові і мають про це відмітку в паспорті).

Для отримання одноразової допомоги особи з інвалідністю та діти з інвалідністю або один із батьків, опікуни чи піклувальники (законні представники) подають такі документи: особиста заява особи з інвалідністю або дитини з інвалідність, або заява одного із батьків, опікуна чи піклувальника, копія паспорта та/або свідоцтва про народження дитини з інвалідністю (у разі потреби - копії паспорта законного представника та документа, що підтверджує його повноваження), копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові і мають про це відмітку в паспорті), копія висновку медико-соціальної експертної комісії, лікувально-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей з інвалідністю) про встановлення інвалідності.

Допомога надається один раз на рік у розмірі 50 відсотків встановленого законом прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (на момент звернення).

Зауважимо, що у разі припинення інвалідності, смерті особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, непрацюючої малозабезпеченої особи допомога не виплачується.

У 2022 році до управління звернулося 31 малозабезпечена особа та 18 осіб з інвалідністю, надано допомогу 19 непрацюючим малозабезпеченим особам та 4 особам з інвалідністю на суму 22241,00 гривень.

При виникненні питань консультації можна отримати у телефонному режимі за телефоном 05448-7-15-50.

 

Управління соціального захисту населення

 Роменської районної державної адміністрації