ПСИХОЛОГІЧНІ НАСЛІДКИ ПЕРЕБУВАННЯ В ТРАВМУЮЧИХ СИТУАЦІЯХ ДЛЯ ЗДОРОВ’Я ДИТИНИ

Над такою проблемою працювали практичні психологи та соціальні педагоги загальноосвітніх навчальних закладів району під час районного методичного методичного обєднання

Учасники заходу обговорили основні ознаки та симптоми посттравматичного стресового розладу, розглянули психологічні особливості переживання кризи підлітками. Досвідом роботи із зазначених питань поділилися практичні психологи Смілівського НВК Джанета Заговайло, Анастасівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Ніна Палун, Рогинської ЗОШ І-ІІІ ступенів Володимир Щербина.

«Психологічні наслідки для здоров’я дитини перебування в травмуючих ситуаціях природно позначаються на дітях, у цей період знижені або порушені здатності любити, працювати і насолоджуватися життям», –  зазначила методист методичного кабінету методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Роменської районної державної адміністрації Юлія Шимко.

У практичній частині методичного об’єднання практичний психолог Великобубнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Валентина Галайко показала майстер-клас: «Підготовка вчителів до розвитку стресостійкості у дітей в освітніх навчальних закладах».