ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА – КЛЮЧОВИЙ КОМПОНЕНТ ФОРМУЛИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Головна мета сучасної реформи галузі освіти – створити школу, у якій дітям буде приємно навчатись і яка даватиме не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті. Таке завдання стоїть наразі перед освітянами Роменщини

Основні аспекти Концепції Нової української школи, зокрема основні ідеї, принципи та сутність одного із пріоритетних її компонентів – педагогіки партнерства, обговорили учасники районного семінару заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи, який відбувся на базі Андріяшівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

«Такий напрям демократичної педагогіки включає в себе систему методів і прийомів виховання та навчання на засадах гуманізму й творчого підходу до розвитку особистості», – наголосила під час відкриття семінару начальник відділу освіти, молоді та спорту Роменської районної державної адміністрації Олена Шаповалова.  

Як зазначила завідувач методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Роменської районної державної адміністрації Ніна Гавриленко, місія Нової школи – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками. На теоретичному підґрунті та основних принципах такої взаємодії між вчителем, учнем та батьками зосередила увагу слухачів Лілія Ясир, заступник директора з навчально-виховної роботи Андріяшівської школи.

Досвід та напрацювання педагогічного колективу щодо реалізації Концепції Нової української школи презентував директор Андріяшівської загальноосвітньої школи Віталій Позняк та учителі початкових класів: Валентина Отрошок, Тетяна Молчанова, Галина Вовк, Валентина Мельник.

Практично ж учасники семінару закріпили знання під час інтерактивного заняття з елементами тренінгу «Батьки-педагоги-учні: від діалогу до партнерства», проведеного завідувачем кафедри психології Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидатом психологічних наук, обласним координатором та регіональним тренером Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу» Аллою Вознюк.