ЗАБЕЗПЕЧУЄМО НАСТУПНІСТЬ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Під таким гаслом методичним кабінетом відділу освіти, молоді та спорту Роменської районної державної адміністрації проведено районну панораму педагогічних ідей – презентацію фахової майстерності педагогів дошкілля та вчителів початкової школи

У педагогічній студії продемонстровано сучасні форми методичної роботи: дискуси, майстерні, методичні квести, майстер-класи, методичні практикуми, перегляди-коментарі відеороликів тощо.

Педагогічний дискус із проблеми «Провідні види діяльності дітей старшого дошкільного віку та першокласників», проведений методистами Наталією БОНДАРЕНКО та Валентиною ЗАВАДЬКО, видався змістовним та полемічним, що в майбутньому допоможе педагогам ціннісно орієнтуватися у сфері дошкільної та початкової освіти.

З LEGO-конструюванням у просторі stream-освіти першокласників та дошкільників ознайомила учасників заходу вчитель початкових класів Плавинищенської ЗОШ І-ІІІ ступенів Роменської районної ради Наталія ДАВИДЕНКО під час тематичного майстер-класу. Педагоги закріпили практичні навички застосування конструктора у всіх видах дитячої діяльності.

Методи і прийоми розвитку креативного мислення у дітей опановували вихователі та класоводи під час роботи педагогічної майстерні «Активізація пізнавального інтересу дітей до мовленнєвої діяльності засобами коректурних таблиць», яку провела вихователь Погожокриницького НВК Роменської районної ради Ніна ВЕСЕЛА.

До педагогічної студії «Мнемотехніка – технологія ефективного засвоєння інформації» запросили колег вчителі початкових класів Овлашівської

ЗОШ І-ІІ ступенів Роменської районної ради Тетяна АНОХІНА та Юлія ПИПА. Вони продемонстрували  прийоми і способи, що полегшують запам’ятовування і збільшують обсяг пам’яті шляхом створення штучних асоціацій у дітей.

Учасники заходу активно розв’язували творчі завдання, оволоділи нестандартними формами роботи з дітьми під час майстер-класу «Лепбук як інноваційний підхід до всебічного розвитку дитини», проведеного вихователем Великобубнівського дошкільного навчального закладу «Центр розвитку дитини «Берізка» Великобубнівської сільської ради Світланою ТОПЧІЙ.

Під час методичного практикуму «Лялька як персона» – розвивальний потенціал методики в освітньому просторі» вихователь-методист Роменського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №8 «Дзвіночок» Роменської міської ради Лариса ЗАВОРОТЬКО познайомила колег із нетрадиційним засобом активізації пізнавальної активності у дітей.

Педагогічна панорама стала черговою нагодою поринути у вир педагогічних ідей, технологій та інновацій, професіоналізму і майстерності.