ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК Є ОДНИМ ІЗ МЕТОДІВ РЕАЛІЗАЦІЇ STEM-ОСВІТИ

У цьому переконались вчителі фізики загальноосвітніх закладів району під час районного семінару-практикуму, який відбувся в Гудимівській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів

«STEM-орієнтований підхід до навчання сприяє здатності й готовності школярів до розв’язання комплексних задач, критичного мислення, творчості, співпраці, формуванню стійкої мотивації у вивченні природничих дисциплін», – наголосив методист методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Роменської районної державної адміністрації Віктор ТКАЧЕНКО, відкриваючи семінар.

Учасники семінару взяли участь у майстер-класі учителя фізики Анни БЕНЬКО, засіданні у форматі «круглого столу» щодо реалізації ключових компетентностей при викладанні фізики у закладах загальної середньої освіти, відвідали позакласний захід «Не дай СНІДу шансу!».

Досвідом проведення практикуму із розв’язування задач на уроках фізики поділилася керівник районного методичного об’єднання учителів фізики вчитель ОНЗ «Хмелівський НВК» Ольга ЗАГАЙКО.

Методист методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Роменської районної державної адміністрації Віктор Ткаченко інформував присутніх про підсумки проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики та підготовку до проведення підсумкових контрольних робіт за І семестр.

Під час підбиття підсумків семінару учасники обмінялися досвідом та пропозиціями, розробили методичні рекомендації для подальшого керівництва в роботі.