ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ ЗАКЛАДАЄ НОВІ УМОВИ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ТА УЧНІВ

У першому класі цьогоріч введено інтегрований предмет «Я досліджую світ». Освітня програма з цього предмета дає змогу вчителеві самостійно обирати й формувати інтегрований спосіб подання змісту

Теоретичні аспекти інтеграційних процесів у початковій школі ґрунтовно обговорили вчителі перших класів загальноосвітніх закладів під час районного семінару у Дібрівському навчально-виховному комплексі.

Керівник районного методичного об’єднання учителів 1-х класів Ольга НУДЬГА акцентувала увагу учасників семінару на організації освітнього простору кабінету з восьми навчальними осередками, у яких здійснюється забезпечення дослідницької діяльності дітей, формування самостійності, організація індивідуальної роботи, роботи в парах та малих групах.

Досвідом роботи під час проведення уроку «Я досліджую світ» у 1 класі за темою «Зима. Як допомогти пташкам взимку» поділилась з колегами вчитель початкових класів Дібрвського НВК Таїсія НЕЧИПОРЕНКО.

Учасники семінару підкреслили, що новий навчальний предмет «Я досліджую світ» спрямовано на формування цілісного образу світу в процесі засвоєння різних видів соціального досвіду. Інтеграція, тобто органічне поєднання відомостей інших навчальних предметів навколо однієї теми, має великий вплив на ефективність сприйняття учнями навчального матеріалу.

Логічним завершенням засідання стало відвідування краєзнавчого музею села Діброва. Екскурсію провів його керівник Володимир КРИВОГУЗ .

За результатами семінару вчителі визначили орієнтири для подальшої методичної і педагогічної діяльності.

«Сучасний урок – це співпраця усіх учасників освітнього процесу», – підсумувала методист методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Роменської районної державної адміністрації Наталія БОНДАРЕНКО.