Адміністративні послуги

Інформація оновлена 05.02.2020

Відділ з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації Роменської районної державної адміністрації

Адреса центру надання адміністративних послуг при Роменській районній державній адміністрації: 42000, Сумська область, м. Ромни, б-р Свободи, 1

Телефон/факс: (05448) 5-31-27, Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Адміністратори центру:

Солдатенко Тетяна Володимирівна,  тел.: (054277) 6502

Штанько Оксана Вікторівна,  тел.: (054277) 6503

Графік роботи

центру надання адміністративних послуг при Роменській районній державній адміністрації

Понеділок: 8.00 – 17.15                                 Четвер:     8.00 -  17.15

Вівторок:   8.00 – 20.00                                  П’ятниця:  8.00 – 16.00

Середа:    8.00 – 17.15                                  Субота, неділя: вихідний

Графік прийому суб’єктів звернень

щодо отримання адміністративних послуг у центрі надання адміністративних послуг при Роменській районній державній адміністрації

Понеділок: 8.00 – 16.00                                  Четвер:     8.00 -  16.00

Вівторок:   8.00 – 18.00                                   П’ятниця:  8.00 – 15.00

Середа:    8.00 – 16.00                                   Субота, неділя: вихідний

Центр працює без перерви на обід

 

УВАГА!!! ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПРИ РОМЕНСЬКІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ!

Відділ з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації Роменської районної державної адміністрації тимчасово призупиняє прийом громадян з питань надання адміністративних послуг до закінчення дії карантину або до поліпшення епідеміологічної ситуації, з метою запобігання поширенню корона вірусу

Видача раніше поданих документів, оформлення та видача паспорта громадянина України та вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку здійснюватиметься в обмеженому режимі

ПОНАД 3,3 МЛН ГРН НАДІЙШЛО ДО БЮДЖЕТІВ СУМСЬКОГО РЕГІОНУ У ПОТОЧНОМУ РОЦІ ЗА НАДАНІ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ У СФЕРІ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН

Головним управлінням Держгеокадастру у Сумській області надано 527 777 адміністративних послуг громадянам та юридичним особам

Переважну більшість адмінпослуг (492 038) надано на безоплатній основі. Найбільш поширені запити стосувались видачі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (172 279), державної реєстрації земельних ділянок (78 751), виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру (76 032), видачі витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки (68 832).

ПОНАД 2,5 МІЛЬЙОНА ГРИВЕНЬ НАДІЙШЛО ДО БЮДЖЕТІВ СУМЩИНИ У ПОТОЧНОМУ РОЦІ ЗА НАДАНІ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ У СФЕРІ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН

З початку поточного року Головне управління Держгеокадастру в  Сумській області надало населенню 449 151 адміністративну послугу

Переважну більшість адмінпослуг (422 226) Сумські землевпорядники надали на безоплатній основі. Найчастіше запити стосувалися видачі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (162 479), виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру (72 559), державної реєстрації земельної ділянки (56 785) та видачі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки (49 451).

ФАХІВЦІ ЮСТИЦІЇ СПІЛКУВАЛИСЯ З ЖИТЕЛЯМИ РОМЕНЩИНИ ПРО ПРОТИДІЮ ПОРУШЕННЯМ НА ВИБОРАХ

Реалізуючи всеукраїнську правопросвітницьку кампанію «Я МАЮ ПРАВО ГОЛОСУ!», спеціалісти юстиції Сумщини спілкувалися з громадянами щодо особливостей виборчих прав та виборчих процедур

У центрі надання адміністративних послуг при Роменській районній державній адміністрації фахівці юстиції спілкувалися з відвідувачами з зазначеної теми та роздавали інформаційні матеріали, в яких покроково описується процес виборів, у тому числі щодо протидії порушенням на виборах.