ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ІНФОРМУЄ

З 4 квітня реєстрацію місця проживання здійснюють виконавчі органи сільських рад

Зроблено ще один крок на шляху до децентралізації влади: відтепер місцеві ради самостійно реєструють осіб за місцем проживання. При цьому існуюча реєстрація громадян залишається чинною і жодних переоформлень не потребує.

З метою реалізації повноважень органів місцевого самоврядування щодо виконання своїх функцій з реєстрації осіб Урядом прийнято єдині для всіх правила реєстрації місця проживання особи на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Також затверджено форми необхідних для цього документів та порядок передачі органами реєстрації інформації про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.

Нагадаємо, що з 4 квітня 2016 року набули чинності норми Закону України № 888-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», відповідно до яких повноваження у сфері реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб делегуються органам місцевого самоврядування (виконавчому органу сільської, селищної або міської ради, сільському голові (у випадку, коли відповідно до Закону виконавчий орган сільської ради не утворено) - органу реєстрації).

Отже штампи до паспортів громадянина України проставлятимуть органи реєстрації, за винятком випадків відновлення втрачених документів та оформлення першого паспорта громадянина України. Місцеві громади передаватимуть інформацію про реєстрацію місця проживання для внесення до Єдиного державного демографічного реєстру.