Веб-сторінки ліквідованих РДА

РОБОТА З РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН ПЕРЕБУВАЄ НА ПОСТІЙНОМУ КОНТРОЛІ, - ДЕНИС ВАЩЕНКО

На цьому наголосив голова Роменської районної державної адміністрації під час розгляду підсумків роботи зі зверненнями громадян в Роменській райдержадміністрації за 2021 рік на апаратній нараді

Як доповіла начальник відділу організаційної роботи та розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації Валентина КРОЛЬ, протягом 2021 року до райдержадміністрації надійшло 400 звернень громадян, що на 74 звернення більше ніж за аналогічний період 2020 року. Загалом у зверненнях громадянами було порушено 418 питань. Всього звернулося 1786 осіб.

Із числа порушених питань 230 (55,0%) вирішено позитивно, 15 - надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», 11 питань залишено без розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян». Значна частина порушених питань потребувала надання роз’яснень вимог чинного законодавства.

За географією надходження найбільше звернень до райдержадміністрації надіслано жителями Роменської, Недригайлівської та Липоводолинської територіальних громад.

Актуальними для жителів району залишаються питання призначення та перерахунку розміру житлових субсидій та пільг, різних видів державних соціальних допомог, виділення земельних ділянок, ремонту доріг.

«Слід зазначити, що сільськими, селищними радами протягом звітного періоду за заявами громадян було виплачено матеріальну допомогу на лікування 424 особам на загальну суму 1 957 416 гривень», - наголосила Валентина КРОЛЬ.

Аналізуючи даний напрямок роботи доповідач підкреслила, що фактів неупередженого та несвоєчасного розгляду звернень громадян не виявлено, звернення громадян розглядалися у встановлені терміни.

Робота з розгляду звернень громадян перебуває на постійному контролі у керівництва Роменської районної державної адміністрації.