УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ КЕРІВНИКІВ ДИТЯЧИХ САДКІВ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ МОНІТОРИНГУ ДОСЯГНЕНЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
25 листопада на базі Рогинського дошкільного навчального закладу «Берізка» Рогинської сільської ради відбувся семінар завідувачів дошкільних навчальних закладів «Управлінська діяльність під час організації моніторингу досягнень дітей у дошкільному навчальному закладі: сучасні моделі»
Учасники заходу відвідали практичне підсумкове заняття «Чудова осені пора - її вітає дітвора», яке провела вихователь молодшої різновікової групи Жуковська Н.Д.
Ніна Дмитрівна показала високий методичний рівень роботи з дітьми, продемонструвала відстеження динаміки особистісних досягнень дошкільників. Емоційне захоплення викликали інноваційні форми роботи з малюками.
Незабутнє враження справив на завідувачів дошкільних навчальних закладів майстер-клас вихователя старшої різновікової групи Гальченко О.І. з визначення початкового рівня розвитку дошкільників під час дидактичної гри «Казковий телевізор».
У методичному діалозі завідувачі дошкільних навчальних закладів ґрунтовно обговорили тему семінару. Виступаючі підкреслили важливість проведення моніторингу досягнень дітей дошкільного віку: актуальність, дотримання принципів, головних цілей, врахування можливостей педагогів та дітей.
Методист з дошкільної освіти районного методичного кабінету Завадько В.І. під час мультимедійної презентації «Сучасні моделі моніторингу досягнень дітей дошкільного віку. Роль керівника в організації моніторингу в дошкільному навчальному закладі» акцентувала увагу учасників заходу на тому, що кожна дитина має певну творчу потенцію, але міра та характер її прояву залежать від системи заходів, що їх створює навколишнє педагогічне середовище в дошкільному закладі. Важливо своєчасно підтримувати досягнення дитини на її індивідуальному неповторному життєвому шляху. Валентина Іванівна наголосила – головними критеріями ефективності дошкільної освіти є показники особистісного зростання дитини: що адекватніше, ефективніше та різноманітніше дитина розв’язує доступні вікові навчальні та життєві проблеми, то вища оцінка роботи педагогів і дошкільного закладу загалом.
Вихователь-методист Великобубнівського дошкільного навчального закладу «Центр розвитку «Берізка» Топчій С.М. поділилася досвідом роботи свого педагогічного колективу з проведення практичного етапу освітнього моніторингу за моделлю Херсонської академії неперервної освіти, добирання інструментарію для нього.
Логічним завершенням семінару стало засідання круглого столу «Використання сучасних форм моніторингу з дітьми».
Мети семінару, яка передбачала активізувати управлінську діяльність завідувачів ДНЗ спрямовану на оптимальну організацію надання освітніх послуг з метою проведення моніторингу досягнень дітей дошкільного віку, досягнуто.