Веб-сторінки ліквідованих РДА

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ РОМЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

_________________________________________________________________________________________________________

Інформація оновлена 08.07.2021 

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ.   ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ  > > > 

_________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________

В УПРАВЛІННІ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ З ПИТАНЬ ПОГАШЕННЯ ЗАБОРГОВАНОСТІ ІЗ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ (ГРОШОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ), ПЕНСІЙ, СТИПЕНДІЙ ТА ІНШИХ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ

27 липня в управлінні соціального захисту населення Роменської районної державної адміністрації відбулося спільне засідання районної робочої групи з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення та тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

В ході засідання розглянуто залучення найманих працівників району до роботи на умовах неповного робочого часу.

РОЗВИТОК СІМЕЙНИХ ФОРМ ВИХОВАННЯ

22 липня відбулася нарада зі службою у справах дітей Роменської районної державної адміністрації, яку провів перший заступник голови Роменської районної державної адміністрації Володимир ТАТАРІНОВ

На нараді були обговорені питання влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування до сімейних форм виховання.

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ: ПРИЗНАЧЕНО ВИПЛАТУ МАТЕРІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ НА ЛІКУВАННЯ

21 липня в управлінні соціального захисту населення Роменської районної державної адміністрації проведено засідання комісії з питань надання матеріальної допомоги постраждалим та сім`ям загиблих (померлих) при виконанні службового обов’язку під час участі в антитерористичній операції

У ході засідання розглянуто звернення громадської організації «Спілка ветеранів АТО Липоводолинського району».